China Railway Express Dà Una Nova Direzzione à u Trasportu Ferroviaria Mundiale

Descrivi

China Railway Express dà una Nova Direzzione à u Trasportu Ferroviaria Mundiale; China Railway Express, u primu trenu di merci chì parterà da a Cina è passerà versu l'Europa aduprendu Marmaray, hè statu accoltu in a Stazione d'Ankara cù una ceremonia tenuta u 06 di nuvembre di u 2019. A Cina è l'Europa, chì sò state create in ligna cù l'anellu d'oru di Turchia "One Prughjettu Way Belt "di u primu trenu di transitu hè ghjuntu in Ankara.

China Railway Express, u primu trenu di merci chì parterà da a Cina è passerà versu l'Europa aduprendu Marmaray, hè statu accoltu in a Stazione d'Ankara cù una ceremonia tenuta u 06 di nuvembre di u 2019.

Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, Direttore Generale di Logistica è Terminali di e Ferrovie di Georgia Lasha Akhalbedashvili, Presidente di e Ferrovie Naziunali di u Kazakistan Sauat Mynbaev, Vice Ministro di l'Economia di l'Azerbaigian Niyazi Seferov, Vice Ministro di i Trasporti di u Cumitatu Regiunale di u Partitu Shaanxi Adil Heping Hu Karaismailoğlu, Direttore Generale TCDD Ali İhsan Uygun, Direttore Generale di Trasporti Kamuran Yazıcı, Burocrati, ferroviari è cittadini affiliati à u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture.

U ministru di i trasporti è di l'infrastruttura in u so discorsu à a ceremonia Mehmet Cahit Turhan, trè continenti anu indicatu l'importanza geostrategica è geopolitica di a cunnessione di Turchia.

Turhan, l'Asia cù a situazione geografica di a continuità storica è culturale, l'Europa, i Balcani, u Caucasu, u Mediu Oriente, u Mediterraniu è u Mari Neru hè statu dichjaratu cum'è un rolu impurtante in u sviluppu ecunomicu è suciale di e regioni in questione in Turchia cù u paese.

a

Vantaghji di u Trasportu Ferroviaria

  • Hè un tippu di trasportu rispettosu di l'ambiente è rispettosu di l'ambiente.
  • Hè più sicura ch'è l'altri tippi di trasportu.
  • E strade alleghjenu u carcu di trafficu.
  • In generale, à u cuntrariu di l'altri modi di trasportu, ci hè una garanzia di prezzu fissu à longu andà.
  • Mentre ci sò restrizioni di transitu nantu à a rotta terrestre in transizioni internaziunali, hè un vantaghju di transizione perchè hè un tippu di trasportu preferitu di i paesi di transitu.
  • Ancu se i tempi di transitu sò un pocu di più cà l'autostrada, i tempi di u viaghju sò fissi.
  • Hè u tippu di trasportu u più adattu fisicamente è caru per tunnaghji pesanti è carichi ingombranti.
  • U trasportu ferroviariu hè un mudellu di trasportu sempre più pupulare in termini di affidabilità, dipendenza da e persone è dunque u risicu di errori, minimizendu i costi competitivi, vantaghji nantu à u percorsu è creendu una soluzione rispettosa di l'ambiente.
  • Postu chì hè adattu per u trasportu di massa, hà u benefiziu di riduce a densità (per esempiu u caricu di trafficu stradale) causata da altri tippi di trasportu.
  • Hè l'unicu modu di trasportu chì ùn hè micca toccu da e cundizioni meteorologiche pessime.

Tempu di posta: Jul-11-2020